Kocbekova cesta 21
3342 Gornji Grad
Učenci 1. a razreda so že nestrpno pričakovali drugo srečanje inovativnega projekta B-RIN. Učenci so v prvem delu srečanja ob zanimivih igrah ponovili in utrdili znanje o računalniških sistemih in napravah. Zopet so obiskali tudi računalniško učilnico, kjer so se vsak ob svojem računalniku že odlično znašli. V nadaljevanju srečanja so se učenci preko igre spoznali z osnovami programiranja in algoritmičnega razmišljanja. V mreži so se skrivali bonboni in s pravimi navodili za gibanje so uspešno prišli do njih. Spoznali so, da so natančna in pravilna navodila zelo pomembna, saj roboti delajo to, kar jim ukažemo. Svoje znanje pri oblikovanju različnih poti v mreži so uporabili pri programiranju KUBO robotka, ki je raziskoval skrivne poti v mestu. Aktivnosti so bile zasnovane tako, da so skozi igro in sodelovanje razvijali logično mišljenje, prostorsko predstavo in osnovne koncepte računalniškega razmišljanja. Učenci so aktivno sodelovali, bili zelo uspešni, domov pa s skrivnih poti odnesli nove zanimive izkušnje.
Marija Vincek